wtorek, 6 grudnia 2011

Mikołajkowe bieganie

W sobotę, prawdopodobnie ostatni raz wystartowałem w zawodach na orientację w tym roku. Zawody odbywały się w Arturówku. Myślałem, że kolejny raz się wynudzę, ale jako, że o mapie nie można zapominac, wystartowałem. I tutaj zdziwienie, mało było momentów, w których się nudziłem. Biegaliśmy w miejscach, w których dawno(lub nawet wcale) mnie nie było. Brawa dla budowniczego!
Bieg nie zbyt mocny, w II zakresie, stąd brak większych błędów. Jednak po biegu stwierdziłem, że na 4pkt wariant prawy był lepszy(międzyczasy pokazały to samo).

Dziś rozpocząłem prawie 3 tygodniowy obóz w Zakopanym. Mam nadzieję, że będzie to udany start do wymarzonego sezonu. Pierwsze 10 dni spędzę w wyborowym towarzystwie, pod okiem "autorytetu popartego wynikami" oraz "wschodzącej gwiazdy trenerstwa polskiej orientacji". Następnie do świąt będę trenował z ziomkami klubowymi.
Zapowiada się miłe bieganie !

3 komentarze:

  1. Kto to jest w cudzysłowach nie rozumiem, możesz jaśniej? Może być priv.

    OdpowiedzUsuń
  2. oby był udany, powo!
    ps znów zapomniałeś że nie jestem Twoim klubowym ziomkiem!
    ps2 niezła częstotliwość postów, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy klubowi ziomkowie nie są wyborowym towarzystwem??

    OdpowiedzUsuń